pátek 9. srpna 2013

Úvod



Zdravím tě na mém blogu, který jsme založila 9.8. okolo 19 hodiny, což je nepodstatné. Tento blog jsem se konečně rozhodla založit, protože už jsem si dlouho dobu chtěla založit "beauty" blog. Na tomto blogu tedy snad brzy naleznete recenze na kosmetiku (jak pečující, tak dekorativní), něco o mě atd. Doufám, že do budoucna budu dělat videa typu "spotřebováno", "nákupy", "objevy a přešlapy". Momentálně videa neplánuji, protože nemám kvalitní foťák, tak doufám, že ježíšek bude štědrý :) Dále bych chtěla objasnit, proč je název blogu "this-is-sempiternal". Vymyslet název blogu, byl oříšek. Přemýšlela jsem nad něčím co "ovlivňuje" můj život. Zamyslela jsem se nad muzikou. A došlo mi to. Jedna z mých oblíbených kapel je Bring Me The Horizon. Tato kapela nedávnou vydala album, které se jmenuje Sempiternal. Moje snad nejoblíbenější písnička od nich je Shadow Moses a v ní se zpívá právě "this is sempiternal". Navíc angličtinu fakt zbožňuji. Sice jsme v Anglii byla jen jednou, ale snad tam brzy zavítám znova :) Možná jsem zvláštní, ale dost mě láká Austrálie a Nový Zéland, ale také Kanada a klasika Spojené státy. O sobě bych ještě řekla, že je mi 14 a 26. prosince mi bude 15. Bydlím v Praze a studuji gymnázium (už to bude čtvrtým rokem). Mám české a (zatím) švédské občanství. Pravidelně sleduji seriál upíří deníky a prolhané krásky. Poslouchám core. Uveřejním pár mých oblíbených skupin: Bring Me The Horizon, Asking Alexandria, Blood On The Dance Floor, Ghost Town, Breathe Carolina, Alesana, Of Mice&Men, ... No už mě nenapadá co dál napsat. Jestli by někoho něco zajímalo, tak mi napište dolů a já se pokusím odpovědět :)

PS: Fotka je z března/dubna, kdy jsme si barvila vlasy na fialovo. Omlouvám se za kvalitu webkamery.

Žádné komentáře:

Okomentovat